onsdag 29. september 2010

PTF

Da jeg kom på blomsterbutikken som jeg skulle være i begynte jeg og rydde alle de orkideene som hadde kommet.
Det sto mange kasser med forskjellige farger orkideer, de ”gamle” orkideene skulle så helt foran og de nye bak. Jeg skulle også sortere de etter farger slik det ble litt springer fra boks til boks og springing rund der de skulle plasseres.

Etter orkideene var på plass fikk jeg lov og lage noe ringer av brudeslør og mose.
Får og lage denne ringen brukte jeg:
Mose
Brudeslør
Stål tråd
Og buljongtråd.

Jeg festet mosen og brudesløret rund stål tråden og får og få det ting og henge fast band jeg det med buljongtråd.
Jeg laget 4 stykk i forskjellige størrelser, det tok litt lang tid og lage det siden det ikke var så veldig lett.

Jeg fikk også lage en formal bukett, den første gikk greit jeg fikk se på nå hun laget den og jeg skulle gjorde det etter på.
Den andre jeg skulle lage gikk ikke så greit. Blomstene var ikke så veldig beine derfor var det ikke så lett er og lage ne formal bukett. Men etter mye prøving gikk det greit og kunne sette de ut til salgs.

Jeg fikset også en vase som skulle passe til bukettene jeg laget. Der jeg han den tre biten rund vasen.



Her er de siklene jeg laget, jeg hang de også opp i butikken til salgs.


























Buketten den første buketten jeg laget.          
                      . 
tree biten jeg la rund vasen.

1 kommentar: