onsdag 10. november 2010

PTF 3

Hele dagen gikk ut på og rydde, pakke ut av esker og vaske.

Jeg startet med og pakke ut av en esker som det var blomster potter i. Det var tre forskjellige farge og alle de fargene skulle på hver sin plass i butikken. Det var heller ingen plass til alle vasene så jeg måtte gå og rydde ny plass hele tiden jeg skulle sette en ny vase og flytte på de andre, noe som var nokså stress.

Det var fult av bokser som det lå mange forskjellige ting oppi, som også måtte ryddes ut.  Noen av tingene måtte jeg sette sammen, for de kom i deler.

Jeg fikk også vaske vasene, og sette de på plass. Det var mange vaser som ikke hadde noen plasser fra før så jeg måtte rydde nye plasser.

Jeg hang mange hjerter opp på veggen, med stål tråd. Hjertene luktet ekkelt etter å ha ligget oppi en båse. Det var heller ikke særlig lett og henge opp hjertene sidne tangen til og klippe stål trådene ikke var så god.

Etter og pakket ut alt tok jeg alt på trallen og gikk ut og sorterte det. jeg fikk heller ingen matpause, så jeg var nokså sliten i beinene på slutten av dagen.

Men all den ryddingen er jo også en del av hvordan det er og jobbe i en blomsterbutikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar