onsdag 10. november 2010

PTF 4

Førs da jeg kom måtte jeg ut med to traller med boss, side det hadde kommet nye planter og da er det alltid litt og kaste.

Jeg fikk også skrive på mang en av kort og velge kortet, noen av kortene skulle ha veldig lang kort tekst. Så det var ikke så veldig lett å få alt inn. Jeg måtte også skive kjørelapper som skulle leveren til kjøre budet.

Jeg fikk også laget 3 like dekorasjoner, først laget hun en så skulle jeg lage noe lignende. I dekorasjonen ble det brukte mest blå farger.
Jeg syntes den ble veldig fin, prisen ble egnelig 308 kr men satt ned til 280.

Jeg måtte også ta og sette orkideene på plass, jeg satte de etter farger slik de like fargene var sammen. Det var ikke så veldig mange orkideer igjen, så jeg måtte sette alle på den oppest hyllen. Det var også en del av de som begynte og visne så jeg tokk vekk de blomstene.

Jeg laget 2 høye dekorasjoner, der hun laget den første igjen og jeg gjorde likt. Alle ble litt forskjellige med høyden. Men det gjorde ikke noe, de ble fine uansett om de ikke ble prikk like.

I begge dekorasjonene har jeg brukt planter som jeg aldri har brukt før, noe som gjorde det veldig spennene. Selvfølgelig har jeg jo vært borti noen av de, men de fleste var ukjente får meg.  








1 kommentar: