torsdag 4. november 2010

selv valgt

Vi har fått i oppgave og veldige selv hva produkt vi skal lage. Vi kunne velge akkurat selv hva type form vi ville ha, også hva blomster som vi ville bruke.

Jeg valgte og lage den formal og dekorativ, jeg har 5 forskjellige blomster på. Som gjør den veldig dekorativ. Den kan også settes mitt på borden får den har ikke har ”rygg” på den ene siden som ikke ser så veldig fint ut. Den har former på begge sider som gjør slik du kan plassere den hvor du vil.

Jeg hadde først planlagt å lage en formal bukett, jeg hadde tenkt og bruke annerledes blomster en det jeg gjorde. Grunnen får jeg ikke først brukte de som jeg ha hadde tenkt var får det ikke var mer igjen av de. Men det gjorde ingenting, jeg tror det ble finere en den jeg hadde tegnet på skisser.

 Jeg valgte og lage en formal bukett får det har jeg ikke laget så mye av og får å øve meg på det og bli bedre.

Jeg syntes jeg kunne laget den bedre, og det ble litt rotete. Men syntes det hjalp mye når jeg tok stående med litt blomster på, da ble den mye bedre.






skissen som ble laget helt først.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar