onsdag 2. februar 2011

PTF 18 Jan

Nytt år og ny utplassering. Nå er jeg kommet i en ny butikk, der jeg skal lære ny ting og se hvordan det er å jobbe i en butikk.

Jeg startet med å snitte noen blomster, får blomstene skal ha det bra fant jeg frem nye vaser og med både vann og næring i og plastre de rundt i butikken.

Durativ dekorasjon

Jeg fikk lage to dekorasjoner.
Først og frem la jeg oasisen i vann, viktig og la den synke selv slik vi er sikre på den er skikkelig gjennom våt.
Før oasisen ikke skal skli ut av skålen eller noe lignende festet jeg den med pigger og fixs lik den blir liggende der den skal.

Både får jeg skal ha en rund dekorasjon og den ikke skal brekke på sidene, skjærer jeg av kantene rund oasisen. Da vi ikke sidene brekke og dekorasjonen vil holde seg rund.
Får det skal bli enklere, starte jeg med og dekke oasisen med grønt materialer. Som gjør det letter og dekke den, isteden får viss jeg allerede har tatt i blomstene.
Jeg satt i hovedblomstene først, deretter satte jeg inn litt andre blomster får og dekke litt og dekorere. Til slutt snurret jeg litt bjørnegress rundt og litt buljong tråd, får og gjøre siste fin puss.







Det kom masse nye ting inn som måtte tas ut av esker og setter på plass. Jeg satte tingene på plass der de skulle, alle eskene skulle brettes slik det ikke tok så stor plass i søppelet. 




1 kommentar: